Brev:
Vil ikke drikke mælk
7. november 2014
Alder:
13 mdr.
Vil ikke drikke mælk
Hej Helen
Har nu været stoppet med amning i snart 2 uger. Vores datter vil dog ikke drikke mælk hverken sødmælk eller letmælk.. prøver både med varmt og koldt hver dag. Giver kun i glas. Hun spiser ost og får sødmælksyougurt hver dag men er det nok til at dække hende mælkebehov?
Skal vi prøve at give det i en flaske. Hun har aldrig prøvet at få flaske. Eller skal vi prøve med modermælkserstatning? Det har vi heller aldrig givet før.
Med venlig hilsen
Marlene